create your own banner at mybannermaker.com!

Tuesday, August 5, 2014

USS lagi!

Untuk ke sekian kalinya, dalam entry CAMPAK BELAKANG ni, aku ke USS lagi tapi kali ni under team QUALITY jabatan aku as a reward lah untuk team yang dah bertungkus-lumus katanya untuk tahun tu.
Seingat aku, time ni Jun 2013.
Memang kalau tak kerana FREE, bertuah lah aku nak pergi lagi pakai duit sendiri.
Membazir untuk si PEMABUK tegar macam aku ni nak ke USS naik benda alah yang extreme2 tu semua.
Naik roller coster, MABUK!
Bukan setakat MABUK ye tapi siap PAKEJ muntah + Berak sekali!
Pastu kena relax kejap dalam sejam dua sampai dah betul centre kepala otak ni baru boleh teruskan main games lain but of course la tidak lagi untuk yang extreme tapi untuk permainan budak-budak.
Nak buek cemmano, dah nasib badan begini.
Tapi kali ni semua yang extreme2 tu aku tak naik ye.
Tugas aku, jadi MAKCIK JAGA untuk jaga beg kawan2 aku yang nak naik benda alah extreme tu semua.
Sabo je lah.
Tapi apa2 pun, aku ENJOY!
Thanks a lot pada yang sponsor.
Jom layan gambar.























No comments:

Post a Comment